Рубрика: Հայոց լեզու 7

Ձմեռային ճամբարի ամփոմփում

Ճամբարի համար ընտրել էի ընկեր Տաթևի ջոկատը և չեմ փոշմանել։ Ճամբարի ընթացքում հետաքրքիր խաղեր ենք խաղացել։ Գնացել ենք սահադաշտ, և ես պարզեցի, որ սկսել եմ շատ լավ սահել։ Խոհարարական գործնեություն ենք արել՝ պատրաստել ենք պիցցա և կրուասան։ Ճամփորդել ենք Սևաբերդ, որտեղ սահել ենք, ձնագնդի ենք խաղացել և ունեցել ենք շատ ուրախ օր։ Ճամբարը ինձ շատ դուր եկավ։

Рубрика: Երկրաչափություն

Երկրաչափություն 30.01.2024

Դասարանական առաջադրանքներ՝ 175; 177; 179; 181;183

Լրացուցիչ առաջադրանքներ՝ 176;178;180;182;184

AB=CD,

AC=DB, => եռանկյուն ABC= եռանկյուն DBC (III հայտանիշ)

BC=BC

<BAC=<CAD+<BAD=22o+22o=44o

AB=A1B1

BC=BC

<ABC=A1B1C1

AD=DC

AB=BC

BAD=BCD

BD=BD

AD=A1D1

AB=A1B1

BD=B1D1

(III հայտանիշով) եռանկյուն ABD եռանկյուն A1B1D1

Ուրեմն < A =< A1

< B = < B1

AB=A1B1

(II հայտանիշ) ABC=A1B1C1

Рубрика: Գրականություն

ՇԻՐԱԿԻ ԴԱՇՏԵՐԻՑ

Աստղերն են ժպտում լուսեղեն նազով,
Խաղաղ դաշտերը մութն է համբուրում.
— Ես կախարդված եմ միշտ նույն երազով,
Միշտ նույն ցնորքն է իմ սիրտը այրում։
Մոտեցած երկնից աստղերը պայծառ
Ժպտում են խաղաղ քո աչքերի պես.—
— Իմ լքված սրտի կարոտը անծայր
Ամեն ինչի մեջ որոնում է քեզ…

  • Էլ. բառարանի օգնությամբ բացատրել բառերը՝ անծայր- ծայր չունեցող, ցնորք-տեսիլք, լուսեղեն-լուսափայլ:
  • Դուրս գրել և բացատրել փոխաբերաբար օգտագործված նախադասությունները:

Աստղերն են ժպտում լուսեղեն նազով-աստղերը չեն ժպտում։

Միշտ նույն ցնորքն է իմ սիրտը այրում-իր սիրտը մեկին գրավել է։

  • Ինչպես կբացատրես այս միտքը՝ Խաղաղ դաշտերը մութն է համբուրում;

Այս նախադասությունը ուզում էր ասել որ շատ մութ է, մութը իջել էր դաշտերի վրա։

  • Ինչպիսին էին Շիրակի դաշտերը, նկարագրի՛ր ըստ բանաստեղծության:

Դաշտերը խաղախ էին և մութ։

  • Առանձնացրու բնության նկարագրությունը և հոգեվիճակ արտահայտող տողերը:

Ամբողջ բանաստեղտությունը բնության և հոգեվիճակի նկարգրություն է